15/12/14

Βλέμμα μου θάλασσα

Σήμερα τ' αποφάσισα στη θάλασσα να πάω
πρώτη φορά για να της πω το πόσο σ' αγαπώ
κι εκείνη που 'ν' απέραντη και που 'χει τόσο βάθος
θα τη ρωτήσω να μου πει, γιατί αυτό το σ' αγαπώ, το νιώθω να 'ναι λάθος

Σήμερα τ' αποφάσισα για μας θα της μιλήσω
γυμνός μπροστά της θα σταθώ και θα τ' αποτολμήσω
Να μ' απαντήσει θα ρωτώ, εσύ πως νιώθεις και γιατί εγώ πονάω
κι ενώ μαζί σου δε μπορώ, μεσ' των ματιών σου το βυθό μονίμως κολυμπάω

(κι ύστερα)

Στα πλάτη και στα μήκη της θ' ανοίξω να σ' αγγίξω
κι αν χρειαστεί στα έσχατα να ψάξω, θα βουτήξω
βαθιές θα παίρνω αναπνοές και στις δικές της τις πληγές θα σε γυρεύω
που είν' ο βυθός σου να μου πει, το πάθος μας που 'χει χαθεί και πως θα σ' εύρω

Βλέμμα μου θάλασσα εσύ μονάχα ξέρεις
Να περιμένω άλλο τι, τι θα μου φέρεις
Βλέμμα μου θάλασσα εσύ με καθορίζεις
το σ' αγαπώ μου αν τ' αγαπάς εσύ τ' ορίζεις 

Δεν υπάρχουν σχόλια: