4/1/08

Στην Κρητη σαν ξαναβρεθω ...

Καλύβες Αποκορώνου

Αποφασίζει ένα βράδυ ο Χριστός να επισκεφτεί τα Ζωνιανά.
Χτυπάει μια πόρτα, του ανοίγουν .
-Καλώς τονε τον Σύντεκνο. Κάτσε να ξεκουραστείς.
-Μα ξέρετε εγώ είμαι ο...
-'Επαε πρώτα καθόμαστε και μετά συστηνόμαστε.
Τι να κάνει ο Χριστός κάθεται.
-Βάλε μωρή Μαρία να φάμε.
-Μα ξέρετε εγώ είμαι ο...
-'Επαε πρώτα τρώμε και μετά συστηνόμαστε.
Τι να κάνει ο Χριστός τρώει.
-Φέρε μωρή Μαρία το ρατσί να πιούμε που ρθε ο ξένος.
-Μα ξέρετε εγώ είμαι ο...
-'Επαε πρώτα πίνουμε και μετά συστηνόμαστε.
Τι να κάνει ο Χριστός κατεβάζει τσι ρατσιές του.
-Φέρε μωρέ Σήφη τη νέα σοδειά να τηνε δοκιμάσουμε.
-Μα ξέρετε εγώ είμαι ο...
-'Επαε πρώτα φουμέρνουμε και μετά συστηνόμαστε.
Τι να κάνει ο Χριστός κατεβάζει δυο τζούρες.
-Και τώρα ωρέ Σύντεκνε ποιος είσαι του λόου σου?
-Είμαι ο Ιησούς Χριστός.
-Στο /πα ωρε Σήφη, εφέτος η σοδειά είναι άπιαστη!!!
Στην Κρητη σαν ξαναβρεθω...

Ολου του κόσμου τα νησιά απού'ναι στον πλανήτη
όλα μαζί δεν κάνουνε την ομορφιά σου Κρήτη
σαν τον φαντάρο τις μετρώ τις μέρες μία μία
πάλι στην Κρήτη να βρεθώ που το'χω αδυναμία

γιάντα Θεέ δεν έκαμες μια Κρήτη παραπάνω
στην μια να είμαι όντε ζω στην άλλη όταν πεθάνω
ήθελα μόνο μια στιγμή της θάλασσας να μοιάσω
για να μπορέσω ολόκληρη την Κρήτη ν'αγκαλιάσω...

Δεν υπάρχουν σχόλια: