2/7/16

Χαχα τελικα ειμαι και λιγο κρητικος!

Μολις (!) εμαθα οτι η γιαγια του πατερα μου, η προγιαγια μου δηλαδη λεγοταν στο επιθετο Μαυροματακη και προφανως ηταν κρητικια. Ζουσε βεβαια στην Κωνσταντινουπολη οπου και συναντηθηκε με τον πελοποννησιο προπαππου μου Γιαννη (εκεινος εργαζοταν στους ελλ.σιδηροδρομους και εκαναν τοτε το δρομολογιο ως την πολη) και ετσι γνωριστηκαν κι εσμιξαν και εγιναν ζευγαρι. Οποτε λοιπον εχω και ριζες απο Κρητη που παντα λατρευα με ενα ιδιαιτερο εσωτερικο κι ανεξηγητο εν πολλοις παθος ! Αχ ποση χαρα!
Σημερα απου τις εμαθα 
τις ριζες μ' απ την Κρητη
σημερα νιωθω πιο ψηλος
ωσαν τον Ψηλορειτη

Εδα που μου ξηγηθηκε 
που ετσα αγαπω τη νησο
εδα κι εγω θα τοιμαστω
για να τηνε τιμησω

Ευθυς θα την επισκεφθω
προσκυνημα θα καμω
και τα ιερα της χωματα
με δακρυα χαρας να ρανω

θα την ποτισω μια ολια
κι αγαπη και φιλια
και ορκο θα της ορκιστω
για αιωνια λατρεια

Για δες που σμιξαν Πειραιας 
και Κρητη στη ζωη μου
κι αυτο θα ειναι απε μπρος
το δυνατο χαρτι μου

Για δες που σμιξαν Πειραιας
και Κρητη σα ζυμαρι
κι αυτο θα ειναι απε μπρος
μεγαλο μου καμαρι

Ερε πολιτικαντηδες
μαυρογιαλουρ' τσομπανοι
κανεις σας δε φοβουμαι μπλιο
σας φερνω το φιρμανι

Κι οτι κι αν τυχει στη ζωη 
με Κρητη πια ζωσμενος
θα μαι στις κουζουλαδες σας
διπλα ξασφαλισμενος

Και σεις γυναικα και παιδια
χαρειτε και γλεντηστε
και τη μεγαλη μας χαρα
στο κοσμο μαρτυρειστε

Που μαστε τωρα δυο φορες
και τρεις κι οχτω και δεκα
πιο δυνατοι και πιο τρανοι
με τη λεβεντογεννα

Για δες που σμιξαν Πειραιας 
και Κρητη στη ζωη μου
κι αυτο θα ειναι απε μπρος
το δυνατο χαρτι μου

Για δες που σμιξαν Πειραιας
και Κρητη σα ζυμαρι
κι αυτο θα ειναι απε μπρος
μεγαλο μου καμαρι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: