18/6/16

Βασίλης Σπανούλης: Μπασκετικά μαθήματα προς νέους.


«Η αγάπη μου για το μπάσκετ είναι μοναδική. Το κίνητρό μου είναι μεγάλο όπως και η φιλοδοξία μου να γίνομαι καλύτερος. Έχω πάντα πράγματα να δουλέψω και να βελτιώσω για να παρουσιάσω πράγματα στο παρκέ που δεν έχω παρουσιάσει μέχρι τώρα».
Οι ώρες που περνάω για το πώς θα γίνω καλύτερος είναι αμέτρητες. Είναι αγάπη και φιλοδοξία να γίνω καλύτερος, να βρω καινούργιες λύσεις σε όλα τα προβλήματα που μου βάζουν οι αντίπαλοι».
Για τους τρόπους των αντιπάλων να τον σταματήσουν: «Κάνουν τη δουλειά τους, εγώ προσπαθώ να κάνω τη δική μου δουλειά και να είμαι χρήσιμος στην ομάδα μου. Ακόμα και όταν δεν τα καταφέρνω προσπαθώ να δουλέψω ακόμα σκληρότερα για να τα καταφέρω».
Οι σπουδαίες ασίστ είναι πιο δύσκολες ή τα σπουδαία σουτ? «Έχουν και τα δύο τη δική τους χάρη. Η πάσα κάνει δύο ευτυχισμένους. Εμένα με κάνει ευτυχισμένο ό,τι μπορεί να μου δώσει την νίκη».
Έχω μάθει να παίρνω την ευθύνη. Όταν το έχεις μάθει πρέπει να είσαι έτοιμος να δεις την μπάλα να μπαίνει μέσα και να βγαίνει έξω, να γίνεις ο μοιραίος ή να βάλεις το καλάθι. Σε αυτή τη φάση δεν σκέφτεσαι κάτι.
«Μου αρέσει ότι είμαι μαχητής και έχω μάθει να μην τα παρατάω. 
Και 10 φορές να πέσω, 11 θα σηκωθώ».
Είμαι ότι είμαι γιατί δεν έδινα και ποτέ δικαίωμα. Πάντα έφευγα τελευταίος (απ τις προπονήσεις).
Τον σεβασμό τον κερδίζεις».
«Μου αρέσει να παρακολουθώ παιχνίδια και μεγάλους παίκτες. Δεν μου βγαίνει όμως να αντιγράφω κάποιον. Δεν αντέγραψα κάποια από τις κινήσεις μου. Μου έρχονται από ένστικτο όλες οι κινήσεις που κάνω και από την επιθυμία μου αν βρω καινούργιους τρόπους. Το δουλεύω πάρα πολύ.
Αν δουλέψεις, όλα στη ζωή θα έρθουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια: