4/1/15

Μπαγιάτικα νέα



Σε θέλησα πολύ
μ' έναν τρόπο ιδιαίτερο
σε μια σχέση που να μη μοιάζει μ' άλλη.
Δύσκολα πράγματα έλεγες, έλεγα εγώ, θα δεις.

Ήρθα στην πόρτα σου πρωτόγνωρη εισβολή 
χάδι αμεταχείριστο τα πάντα ν' ανατρέψει
μα μην υπολογίζοντας ποτέ τις ανοχές σου
τις αντοχές σου
κι ότι παλιά σ' είχε πονέσει

Σου 'λεγα αφέσου, εμπιστέψου
κλείσε τα μάτια να χαθείς 
και προσπαθούσες, όσο μπορούσες 
μα πάντα με αναστολές 
κι επιφυλάξεις

Αυτό και μόνο έφτανε.
χαμός οι προφυλάξεις

Μείναμε εκεί, 
λες και ποτέ δεν άλλαξε κανείς
έτσι και εμείς

Τώρα απέμεινα εγώ να γράφω ποιήματα και συ
μακρυά μου με καημό να τα διαβάζεις
Ατελούς έρωτα γλυκύτατα ενθύμια, 
παραλειπόμενα 
και επίδικα

Μα εγώ ακόμα αγαπώ
κι αυτό ήθελα απόψε να σου πω
και τίποτ' άλλο

Μπαγιάτικα νέα θα μου πεις
και τελεσίδικα

4 σχόλια:

akrat είπε...

ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΑΓΑΠΕΣ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΑ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ

AZ είπε...

Μείναμε εκεί,
λες και ποτέ δεν άλλαξε κανείς
έτσι και εμείς..
Στις εμμονες και παρατρεχαμενα
παρελθοντικου εαυτου
Σε θηλιες παροντος μα και μελλοντος
θηλιες δικες μας ομως
θηλιες καθρεπτες σε εκαστοτε ονομα
αρρωστημενες εις το ονομα αγαπης
εξαρτητικες εις το ονομα του ερωτα
καταστροφικες επιρρεπων αποφασεων
στο βουρκο στασιμοτητας
πληγωνοντας ανθρωπινες ζωες
μα πιο πολυ τη δικη μας..
Αδυναμιες ενηλικιωσης
αδυναμιες απεξαρτησης
δοσοληψια προκαλλυμα ψυχικου κενου
και υπαρξιακης μας μοναξιας
σιωπηλες κα αρρητες σμφωνιες με επικεντρο το εγω
εις το ονομα του εμεις
συναισθηματικης αναπηριας
υποταγμενης αυτενεργειας
με μπουμεραγκ το εγω..

AZ είπε...

Και εγω σε αγαπω..

Στρατος "exoaptonkyklo" Ραπτοπουλος είπε...

Φιλε Akrat νατευχομαι εις το πολλαπλασιον! :)