3/1/15

Ο άγνωστος Χ


Ανέκφραστος κοιτιέμαι στον καθρέφτη
κι αναρωτιέμαι ποιος στ' αλήθεια να με ξέρει
πιάνω σε λίγο το εαυτό μου να υποφέρει
που άγνωστος Χ, ο ίδιος πάντα παραμένει 

Να το κοιτάξω μου 'παν πρώτα μοναχός μου
τι είναι αυτό που θέλω να 'ναι ο εαυτός μου
κι όταν στα σίγουρα βαθιά το βρω εμπρός μου
να ξεκινήσω, καινούργιος πάλι

Ξανά όμως τότε, εγώ αρχίζω να θυμάμαι
το όνομα σου, τη ματιά σου κι όσα μου είσαι
μες στον καθρέφτη μου αρχίζεις να δονείσαι
και εσύ είσαι εγώ και εγώ είμαι εσύ κι ας το φοβάμαι
που όλα είμαι εσύ και τ' αγαπώ που έτσι μιλάμε

Μες στον καθρέφτη μου αόρατη κρυμμένη 
ο άγνωστος Χ όλο σε ψάχνει και ρωτάει
σήμερα πάλι αν θα σε βρει κι αν θα πονέσει
όταν η αλήθεια τον καθρέφτη μου θα σπάει  
κι εγώ θα ορμάω, καινούργιος πάλι

Ξανά όμως τότε εγώ αρχίζω να θυμάμαι
το άρωμα σου, τα φιλιά σου κι όσα μου είσαι
μες στo μυαλό μου αρχίζεις τότε να δονείσαι
και εσύ είσαι εγώ και εγώ είμαι εσύ κι ας το φοβάμαι
που όλα είμαι εσύ και τ' αγαπώ που έτσι αγαπάμε

Δεν υπάρχουν σχόλια: