11/5/14

Ο πόνος νίκησε πάλι


Όταν με σκέφτεσαι το νιώθω 
όταν σου λείπω μου μιλάς 
στην αγκαλιά σου με ζητάς 
όμως μακριά μου θες να μένεις 

Ξέρεις τι θέλω, τι αγαπάω 
τα χρώματα, τις μουσικές 
τον πυρετό μου εσύ τον καις 
κι όμως μακριά μου επιμένεις 

Κι όταν σε ψάξω διψασμένος 
να πιω από σένα φως και ζάλη 
εσύ θα σκύψεις το κεφάλι 
και με τα μάτια σου θολά 
πριν φύγεις για άλλη μια φορά 
θα πεις ο πόνος νίκησε πάλι 

Μισή ζωή μισή χαρά 
δεν την μπορώ δεν την αντέχω 
καλύτερα να μην σε έχω 
παρά μαζί και χωριστά 

Ντροπή δεν είναι να φοβάσαι 
ντροπή δεν είναι να πονάς 
όμως μ' αυτόν που αγαπάς 
είναι ευλογία να ξυπνάς 
είναι ευτυχία να κοιμάσαι 

Μα όταν σε ψάξω διψασμένος 
να πιω από σένα φως και ζάλη 
εσύ θα σκύψεις το κεφάλι 
και με τα μάτια σου θολά 
πριν φύγεις για άλλη μια φορά 
θα πεις ο πόνος νίκησε πάλι 

Δεν υπάρχουν σχόλια: