1/5/14

Στο στήθος πανικός


Λείπεις καιρό, δεν είσαι εδώ 
μ' ακόμα μ' εξουσιάζεις
δεν ησυχάζεις μέσα μου
σπέρνεις πληγές τα σ' αγαπώ
κι εσύ μακριά ρημάζεις

Λείπεις καιρό και δε θα 'ρθείς
κάποια ενοχή φωνάζει
 είσαι στο στήθος πανικός
που αγαπά και δε μισεί 
μα με δηλητηριάζει

Διαβολεμένε μου άγγελε 
βοήθα στη συμφορά μου
κράτα με, διώξε με, όπως θες
μα τίμα την καρδιά μου

Στο στήθος πάψε να χτυπάς 
πισώπλατα τα βράδια
με αγκαλιές και με φιλιά
μ' όνειρα που 'ναι άδεια

Τα πέλαγα μου ημέρωσε
τα λογικά μου βρες μου
βοήθα με να λυτρωθώ
 πως να σε ψάξω πες μου

Λείπεις καιρό δεν είσαι εδώ 
μ' ακόμα μ' εξουσιάζεις
δεν ησυχάζεις μέσα μου
σπέρνεις πληγές τα σ' αγαπώ
κι εσύ μακριά ρημάζεις

Λείπεις καιρό και δε θα 'ρθείς
κάποια ενοχή φωνάζει
είσαι στο στήθος πανικός
που αγαπά και δε μισεί 
μα με δηλητηριάζει




Δεν υπάρχουν σχόλια: