14/5/14

Ο δράκος






Eίναι ένας δράκος μέσα μου ένας κρυφός εαυτός
που όλο μου φοράει τα πίσω μου για μπρος
κάθε που σε μια απόφαση παλεύω για να βγω
αυτός εκεί παραφυλά τα πάντα να μπερδέψει
σκοπός να με παιδέψει, σκοπός να με πονά

Είναι ένας δράκος μέσα μου που με κατασπαράζει
που ζει να με διχάζει κι εγώ να αιμορραγώ
κάθε που το παλεύω  να μένω σταθερός
αυτός με δελεάζει, τ' απίστευτα μου τάζει
σκοπός να με αλλάζει, σκοπός να είμαι αυτός

Κι άλλοτε κείνος είμαι εγώ
κι άλλοτε εγώ είμαι κείνος
παλιάτσος αρλεκίνος 
στο τέλος καταλήγω χαμένος και τρελός 

Κι όλο γίνομαι κείνος
κι όλο γίνομαι αυτός
παλιάτσος αρλεκίνος 
στο τέλος καταλήγω χαμένος εαυτός 

Είναι ένας δράκος μέσα μου βαρύς κι αγριεμένος
πολύ όμως τσαντισμένος που όλον δε με νικά
με τύψεις με μετάνοιες  στην πλάτη με λαβώνει
ευθύνες μου φορτώνει και λύπες  στην καρδιά
μα εκεί που με λυγίζει κι αυτός πανηγυρίζει
τότε είναι που τον καίει η ίδια του η φωτιά

Κι άλλοτε κείνος είμαι εγώ
κι άλλοτε εγώ είμαι κείνος
παλιάτσος αρλεκίνος 
στο τέλος καταλήγω χαμένος και τρελός 

Κι όλο γίνομαι κείνος
κι όλο γίνομαι αυτός
παλιάτσος αρλεκίνος 
στο τέλος καταλήγω χαμένος εαυτός 

Δεν υπάρχουν σχόλια: