9/1/08

Τεταρτη 9/1/2008 12:00 Μια ευχαριστη ειδηση!

Tεταρτη 9/1/2008 12:00.
Ειμαι και σημερα ζωντανος. Ζω αυτη την υπεροχη ζωη ,αυτο το καταπληκτικο ηλιολουστο χειμωνιατικο πρωινο.Ζω την οικογενεια μου και τα φιλαρακια μου.Παω βολτα στην πολυχρωμη λαικη της γειτονιας μου.Συναντω και χαιρετω τους γειτονους,τους πωλητες,τους περαστικους.Χαιδευω με χερια και με ματια τα πορτοκαλια ,τις ντοματες, τους ανιθους,τ αχλαδια,τις σαρδελλες και τους γαβρους.Με πιανουν οι μυρωδιες απ την καντινα με τα σουβλακια και προχωρω.Αγοραζω της κορης μου καραμελες κι απολαμβανω το πιο γλυκο φιλι του κοσμου.Καλημεριζω τη σχολικη τροχονομο ,σε λιγο σχολαει κι ο γιος μου. Πιανω την κουβεντα με τον Χανιωτη φιλο που πουλαει γραβιερα και ρακι ,γιατι αλλο ,για το πανεμορφο νησι του και τη ζωη στο χωριο.Μια μερα κι εγω...του λεω.
Ακολουθω τη σειρα απο τις κυριες με τα καροτσια αργα χωρις να βιαζομαι και τ απολαμβανω.Περναω κι απ το Θυμιο το φουρναρη για ζεστο ψωμι "φορμας".Οι φρατζολες του ευωδιαζουν Χριστο κι αναμνησεις γλυκες.Βγαινουμε εξω. Ξυνω ενα νερατζι της μικρης κι αυτη ξετρελλενεται με τη μυρωδια του χυμου του.Μαζευω κι αλλο ενα και τα πεταω ψηλα εναλλαξ σαν ζογκλερ και το μωρο χαζευει με το στομα ανοιχτο.Ποσο θαυμαζουν τα μωρα το μπαμπα τους...
Ζω καθε μερα αυτα ,τα πιο απλα και μικρα στιγμιοτυπα της μονακριβης εμπειριας που λεγεται ζωη και νοιωθω πραγματικα τυχερος ,ευλογημενος και ολο θελω κι αλλο!
Ειμαι ερωτευμενος με τη ζωη. Ειμαι ευτυχισμενος με τη ζωη. Γιουχου!!!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.