7/12/14

Ρωτάς




Ρωτάς, τί, έρωτας είναι;

Μ' αν δε μιλήσω για το χρώμα των ματιών σου που η μνήμη μου παράφορα ερωτεύτηκε
και για της σάρκας σου το άρωμα πώς τα μάτια μου κλείνει και με μεθά αν δεν πω
πώς να πω
τί, έρωτας είναι;

Το ροζ της συστολής στα μάγουλα μου σαν σε κοιτώ αν δε στο ζωγραφίσω 
και για του βύσσινου τη γεύση όταν τα χείλη σου φιλώ αν δεν πω 
πώς να πω, 
τί, έρωτας είναι;

Το πουκάμισο μου αν δεν ανοίξω βαθιές κατάστηθες πληγές να δεις
κι από το καρδιοχτύπι τι αγωνία γεννιέται σε κάθε αντάμωμά μας αν δεν πω
πώς να πω
τί, έρωτας είναι;

Το δάκρυ μου που γράμμα χωρισμού μας πότισε, αν αφανέρωτο ξεμείνει 
και κάθε λάθος και κάθε πάθος, με τι κόστος με σημάδεψε αν δεν πω
πώς να πω
τί, έρωτας είναι;

Αν τ' όνομα σου δεν ουρλιάξω στης οικουμένης τις ανύποπτες καρδιές
πότε με κλάμα, πότε με γέλιο αν,
για όλα αυτά και γι άλλα τόσα να πω δεν καταφέρω
πώς,
να μιλήσω για σένα;

Δεν υπάρχουν σχόλια: