20/11/14

Για να μη σ εχω αλλο κοντα μου


Τραβάω απόψε την κουρτίνα 
και σβήνω ένα ένα όλα τα φώτα
πρόσφατα κι άλλα παρελθόντα
άλλο να μη με τυρρανούν

Για να μη σ' έχω άλλο κοντά μου
Κλείνω παράθυρα και πόρτες
δεν έχω άλλα κουράγια όπως τότες
που μοιάζαν όλα δυνατά

Το πήρα απόφαση ν' αλλάξω
Πλέον, μπορεί ίσως και μήπως
δε θα 'ναι της καρδιάς μου χτύπος
και δε φοβάμαι να το πω
Σ' αγάπησα, μα πια δεν σ' αγαπώ
σταμάτησα, μα τώρα προχωρώ
.

Τραβάω απόψε την κουρτίνα 
και σβήνω ένα ένα όλα τα φώτα
τίποτα να μη μοιάζει όπως πρώτα
όλα καινούργια να γενούν

Για να μη σ' έχω άλλο κοντά μου
Κλείνω παράθυρα και πόρτες
τελειώσαν οι νεράιδες κι οι ιππότες
και όλα τ' αρχίζω απ' την αρχή

Το πήρα απόφαση ν' αλλάξω
Πλέον, μπορεί ίσως και μήπως
δε θα 'ναι της καρδιάς μου χτύπος
και δε φοβάμαι να το πω
Σ' αγάπησα, μα πια δεν σ' αγαπώ
σταμάτησα, μα τώρα προχωρώ


Δεν υπάρχουν σχόλια: