11/11/09

Ανέβηκα σε μια μηλιά

Ανέβηκα σε μια μηλιά
να κόψω ένα μήλο
μα η μηλιά με πλάκωσε
και μου 'κρυψε τον ήλιο
.
Σήκω μηλιά μου όμορφη
σήκω ευλογημένη
γιατί χωρίς τον ήλιο μου
πάει η ζωή χαμένη
.
Πάρε το μήλο γιόκα μου
πάρτο και μη φοβάσαι
ο ήλιος δε θα ξαναρθεί
μα αυτόν μη τον λυπάσαι
.
φεύγει και θα 'βρει άλλη γη
μιαν άλλη να φωτίζει
αυτή πολλά του τα 'καμε
και δε ματαγυρίζει
.
Πικρόμηλα δεν τρώω εγώ
κυρά μηλιά γριέτζω
δεν είμαι Εύα να χαρώ
είμαι Αδάμ και κλαίγω
.
Γιόκα μη με παρεξηγείς
και εγώ καλά το ξεύρω
οι Αδάμηδες τελειώσανε
κι οι Εύες περισσεύουν
.
γι αυτό φάγε το μήλο μου
και άιντε και στο καλό σου
γιατί είν' το τελευταίο μου
κι άλλο δε θα ματάχω
.
όσο γι αυτό οπού καρτερείς
πάρτο καλά χαμπάρι
Αυτός αφού τον διώξατε
έχει γι αλλού σαλπάρει
.
παραδοσιακον ασμα αποκρυπτογραφουμενον κατα πασαν τροπον και γουστον

Δεν υπάρχουν σχόλια: