ΠΑΡΤΕ ΠΟΔΙ ΑΠ ΤΗ VIVODI !
Ειναι εξωφρενικο! Η Vivodi εχει πλεον υποχρεωσει το προσωπικο της που απαντα στο 13880 (τηλ εξυπηρετησης πελατων) να μην αναφερουν το ονομα τους με κανεναν τροπο και σε κανεναν!!!!
Η απαντηση τους οταν τους ρωτας "με ποιον μιλω παρακαλω" ειναι "θεση 101,2,3" κοκ.
Οι ξεφτιλες ειναι τοσα τα προβληματα και τα παραπονα που εχουν απο τα θυματα πελατες τους ,που τωρα πια δεν εχουν ουτε το θαρρος να σου πουν ουτε καν το ονομα τους ! Αν αυτο θεωρουν οτι ειναι σερβις, ειναι πολυ γελασμενοι και θα το καταλαβουν πολυ συντομα. Οι ρεζιλιδες!
Διαβαστε τωρα και την προσωπικη μου περιπετεια (email που αναγκαστηκα να τους στειλω μετα απο αμετρητα τηλεφωνα διχως αποτελεσμα) για να παρετε μια -πολυ μικρη σας διαβεβαιω- γευση...
Κυριοι, την 31/03/08 ελαβα λογαριασμο (αρ.τηλ 21049*****) με προηγουμενο υπολοιπο 49.68 ευρω.
Την ιδια μερα σε καταστημα της eurobank σας κατεθεσα το ακριβες ποσο.
Στις 26/05/08 λαμβανω ειδοποιηση προσωρινης διακοπης της συνδεσης μου για το δηθεν ανεξοφλητο ποσο.Τηλεφωνω αμεσως στο 13880 και η ΑΝΩΝΥΜΗ θεση 113 μου ζητα να σας στειλω με φαξ την αποδειξη της τραπεζας ,ως ΔΕΝ ειχα καμμια υποχρεωση να πραξω αφου η μη ενημερωση της εταιριας σας ,θα επρεπε λογικα να απασχολει εσας και την τραπεζα κι οχι τον πελατη. Μου ζητησε επισης η "θεση 113" να ξανατηλεφωνησω στην ιδια την επομενη μερα, για να επιβεβαιωθει οτι οντως το φαξ παρεληφθει απο τις υπηρεσιες σας, διαβεβαιωνοντας με οτι θα βρισκεται οπως παντα στην θεση της η "αγνωστη κυρια".
Σημερα 27/05/08 και ωρα 12:09 απο το καταστημα με αρ.τηλ. 21049***** σας εστειλα το φαξ και τηλεφωνησα για την επιβεβαιωση.
Η "θεση 103" μου απαντησε μετα απο ατελειωτη αναμονη
1.οτι η θεση 113 ειναι απασχολημενη.
2. οτι η θεση 113 δεν ειναι στη θεση της.
3. οτι επρεπε να στειλω το φαξ στον αρ.2117503801 κι οχι στο 2117503701 που το εστειλα εγω.
4.οτι θα πρεπει να το ξαναστειλω
5. οτι δεν υπαρχει προισταμενος ο οποιος θα μπορουσε να με εξυπηρετησει
Μετα απ αυτα ερωτω εγω.
Γιατι δεν μας λετε τα ονοματα σας?
Γιατι ουτε στο site σας, ουτε στην ειδοποιηση διακοπης, ουτε στο λογαριασμο δεν υπαρχει το νουμερο φαξ 2117503801, παρα μονο το 2117503701 για επικοινωνια?
Γιατι δεν μας ενημερωνουν ουτε οι "θεσεις" (πχ 103,113) κλπ, για την υπαρξη αυτου του αρ. φαξ?
Γιατι πρεπει εγω να ταλαιπωρουμαι με τις αθλιοτητες σας τοσες μερες τωρα, ενω εχετε οι ιδιοι προβλημα με τις τραπεζες που συνεργαζεστε?
Γιατι να ειναι τοσο δυσκολο να μου πει καποιος ,αν τελικα πηρατε το φαξ μου κι αν ειναι ολα οκ?
Για ολους αυτους τους λογους και εαν δεν επικοινωνησει μαζι μου καποιος απο τους υπευθυνους σας, σας ενημερωνω οτι :
Σε περιπτωση που γινει διακοπη της συνδεσης μου, θα κινηθω δικαστικα εναντιων και της vivodi ,αλλα και των συγκεκριμμενων "θεσεων" που οχι μονο ΔΕΝ με εξυπηρετησαν αλλα μου προκαλεσαν απιστευτα νευρα, ταλαιπωρια , αγανακτηση, περιττα εξοδα και χαμμενες ωρες απο την εργασια μου. Εννοειται πως για τη σταση σας θα διαμαρτηρηθω στην ΕΕΤΤ, στην ΓΓΚ, στον συνηγορο του πολιτη και σε καθε αλλη αρμοδια αρχη.
Αγανακτισμενος για το απαραδεκτο σερβις και την εξωφρενικη σας συμπεριφορα
******πουλος Τακης
Κωδ.συνδρομητη ########
eurobank καταστημα 0208 νικαιας τηλ 2104923323
δελτιο καταθεσης 31/03/08 σε λογαριασμο πελατη(vivodi) με αρ.0026.0093.67.0200028421
Ειναι εξωφρενικο! Η Vivodi εχει πλεον υποχρεωσει το προσωπικο της που απαντα στο 13880 (τηλ εξυπηρετησης πελατων) να μην αναφερουν το ονομα τους με κανεναν τροπο και σε κανεναν!!!!
Η απαντηση τους οταν τους ρωτας "με ποιον μιλω παρακαλω" ειναι "θεση 101,2,3" κοκ.
Οι ξεφτιλες ειναι τοσα τα προβληματα και τα παραπονα που εχουν απο τα θυματα πελατες τους ,που τωρα πια δεν εχουν ουτε το θαρρος να σου πουν ουτε καν το ονομα τους ! Αν αυτο θεωρουν οτι ειναι σερβις, ειναι πολυ γελασμενοι και θα το καταλαβουν πολυ συντομα. Οι ρεζιλιδες!
Διαβαστε τωρα και την προσωπικη μου περιπετεια (email που αναγκαστηκα να τους στειλω μετα απο αμετρητα τηλεφωνα διχως αποτελεσμα) για να παρετε μια -πολυ μικρη σας διαβεβαιω- γευση...
Κυριοι, την 31/03/08 ελαβα λογαριασμο (αρ.τηλ 21049*****) με προηγουμενο υπολοιπο 49.68 ευρω.
Την ιδια μερα σε καταστημα της eurobank σας κατεθεσα το ακριβες ποσο.
Στις 26/05/08 λαμβανω ειδοποιηση προσωρινης διακοπης της συνδεσης μου για το δηθεν ανεξοφλητο ποσο.Τηλεφωνω αμεσως στο 13880 και η ΑΝΩΝΥΜΗ θεση 113 μου ζητα να σας στειλω με φαξ την αποδειξη της τραπεζας ,ως ΔΕΝ ειχα καμμια υποχρεωση να πραξω αφου η μη ενημερωση της εταιριας σας ,θα επρεπε λογικα να απασχολει εσας και την τραπεζα κι οχι τον πελατη. Μου ζητησε επισης η "θεση 113" να ξανατηλεφωνησω στην ιδια την επομενη μερα, για να επιβεβαιωθει οτι οντως το φαξ παρεληφθει απο τις υπηρεσιες σας, διαβεβαιωνοντας με οτι θα βρισκεται οπως παντα στην θεση της η "αγνωστη κυρια".
Σημερα 27/05/08 και ωρα 12:09 απο το καταστημα με αρ.τηλ. 21049***** σας εστειλα το φαξ και τηλεφωνησα για την επιβεβαιωση.
Η "θεση 103" μου απαντησε μετα απο ατελειωτη αναμονη
1.οτι η θεση 113 ειναι απασχολημενη.
2. οτι η θεση 113 δεν ειναι στη θεση της.
3. οτι επρεπε να στειλω το φαξ στον αρ.2117503801 κι οχι στο 2117503701 που το εστειλα εγω.
4.οτι θα πρεπει να το ξαναστειλω
5. οτι δεν υπαρχει προισταμενος ο οποιος θα μπορουσε να με εξυπηρετησει
Μετα απ αυτα ερωτω εγω.
Γιατι δεν μας λετε τα ονοματα σας?
Γιατι ουτε στο site σας, ουτε στην ειδοποιηση διακοπης, ουτε στο λογαριασμο δεν υπαρχει το νουμερο φαξ 2117503801, παρα μονο το 2117503701 για επικοινωνια?
Γιατι δεν μας ενημερωνουν ουτε οι "θεσεις" (πχ 103,113) κλπ, για την υπαρξη αυτου του αρ. φαξ?
Γιατι πρεπει εγω να ταλαιπωρουμαι με τις αθλιοτητες σας τοσες μερες τωρα, ενω εχετε οι ιδιοι προβλημα με τις τραπεζες που συνεργαζεστε?
Γιατι να ειναι τοσο δυσκολο να μου πει καποιος ,αν τελικα πηρατε το φαξ μου κι αν ειναι ολα οκ?
Για ολους αυτους τους λογους και εαν δεν επικοινωνησει μαζι μου καποιος απο τους υπευθυνους σας, σας ενημερωνω οτι :
Σε περιπτωση που γινει διακοπη της συνδεσης μου, θα κινηθω δικαστικα εναντιων και της vivodi ,αλλα και των συγκεκριμμενων "θεσεων" που οχι μονο ΔΕΝ με εξυπηρετησαν αλλα μου προκαλεσαν απιστευτα νευρα, ταλαιπωρια , αγανακτηση, περιττα εξοδα και χαμμενες ωρες απο την εργασια μου. Εννοειται πως για τη σταση σας θα διαμαρτηρηθω στην ΕΕΤΤ, στην ΓΓΚ, στον συνηγορο του πολιτη και σε καθε αλλη αρμοδια αρχη.
Αγανακτισμενος για το απαραδεκτο σερβις και την εξωφρενικη σας συμπεριφορα
******πουλος Τακης
Κωδ.συνδρομητη ########
eurobank καταστημα 0208 νικαιας τηλ 2104923323
δελτιο καταθεσης 31/03/08 σε λογαριασμο πελατη(vivodi) με αρ.0026.0093.67.0200028421
update:Απο το πρωι στις 11:55΄ και μεχρι αυτη την ωρα (19:00΄) κανενα γαιδουρι δεν εχει φιλοτιμηθει να απαντησει στο email μου!
14 σχόλια:
Πάντως και στο 121 που δούλευα το ίδιο μας λέγανε να κάνουμε. "Ποτέ δε δίνετε το όνομά σας και τον προϋστάμενο".
Μ' αρεσε ρε φιλε το..."ποτε δε δινετε..."
Λες και δινεις καποιον.Εσυ ο προδοτης... Ο χαφιες...
Τι καταντια...
Η Vivodi είναι μακράν η χειρότερη εταιρία στον τομέα της. Και αυτό το λέω μετά από αρκετές εμπειρίες, δικές μου αλλά και συναδέλφων μου. Πριν λίγο καιρό είχαν μαζευτεί κάμποσοι αγανακτισμένοι καταναλωτές έξω από τα γραφεία τους, έτοιμοι να μπουν και να τα σπάσουν όλα, και μόνο η αστυνομία κατάφερε να αποτρέψει αυτό που θα έπρεπε να έχει γίνει...
Μάλλον είναι ατυχές να σου πω κουράγιο. Άλλαξε πάροχο όσο συντομότερα μπορείς.
spy,
Και που να πας? Εχεις καλη εμπειρια απο καμμια αλλη εταιρεια?
καλημέρα παραπονούμενοι
να βγούμε αναφορά πάραυτα
όπλα παλάσκες χαχα
Που να πας; Άλλαξε κράτος…
_
Εγώ προσωπικά μετά από πολύ ταλαιπωρία
Κι αφού έμαθα όλες τις φωνές στο 121, (ελπίζω τουλάχιστον να με ηχογραφούσαν και να τα βάζουν να τα ακούνε να γελάνε, να τους φτιάχνω και την μέρα, δεν γαμ…)
Στο τέλος, πήγα στον τοπικό Δ/ντη του ΟΤΕ ,του σφύριξα έναν σκοπό και πλέον έχω σύνδεση χωρίς διακοπές
(είχα για μέρες διακοπή-βλάβη)
Διότι στην περιοχή μου, δώσανε παραπάνω συνδέσεις από ότι
μπορούσαν οι παμπάλαιες γραμμούλες τους να σηκώσουν
Γιατί όπως όμορφα και ωραία μου ξέρασε ο Δ/ντης δεν θέλανε να χάσουν τους πελάτες !!!
Αλλά τελικά τον έπεισα να μην θέλει να χάσω την υπομονή μου
Ή σε τρώνε ή τους τρως
Καλησπέρα
@ akrat
Κανε πλακα φιλε, αλλα το τι τραβανε πολλοι απο μας για να μπορουν να ειναι συνδεδεμενοι μαζι σου και μαζι μου... δε λεγεται!
@ Natasa
τι ειχες connex?
Επισης πεθαινω ν ακουσω τι του σφυριξες και τον εκανες να μην θελει να χασεις την υπομονη σου.
Μπραβο σου παντως που τα καταφερες!
Τις καλησπερες μου.
gia tin vivodi exoo akousei polles "trelles" istories. Apo tin stigmi pou arxisan na kleinoun komvous tous se megales poleis tis perifereias fainetai oti kati den paei kala. Ego conxx kai para ta mikra provlimata (me petage exo kapoies fores) stin arxi kai mia anavathmisi se alli taxytita pleon eimai ikanipoiimenos.
Kalo apogeuma.
P.S natassa ti akrivos eipes kai o D/ntis se "katalave"?
Ναι, δεν τους συμφέρει να την ακούνε...Εμείς είχαμε μπλέξει με την teledom, δεν μπορούσαμε να την κόψουμε με τίποτα...Τί φαξ, τί τηλέφωνα...Τελικά και μετά από βδομάδες αναζήτησης, τους ξεφορτωθήκαμε...
Έχω και να σε καλέσω σε ένα παιχνίδι...
Δες τους όρους, κι αν θες το παίζεις κι εσύ, από το ποστ σου...
Εγώ παιδιά μένω στον Γέρακα, εδώ και λίγους μήνες αλλά ο κόμβος της τηλ. γραμμής μου είναι στην Αγία Παρασκευή (όπου υποτίθεται ότι όλοι οι πάροχοι έχουν δυνατότητα σύνδεσης και μάλιστα σε υψηλές ταχύτητες). Αφού περίμενα 4,5 μήνες την σύνδεση της Vivodi (ΤΑ μπινελίκια...), και άλλον έναν της Vodafone (ξανά μπινελίκια), και αφού και άλλοι τρεις μου είπαν τηλεφωνικά ότι γύρω στους τρείς μήνες θα πάρει (τουλάχιστον ήταν ειλικρινείς: Forthnet, On Telecoms, HellasOnLine) συνέβη το εξής: ήμουν σε ένα OTEshop για να πληρώσω το λογαριασμό του τηλεφώνου και λέω δε ρωτάω; τι έχω να χάσω;
Διάλογος:
-Γειά σας. Μένω ...μπλα...μπλα... Εχετε σύνδεση στη περιοχή μου;
-Βεβαίως κύριε.
-Σε τι ταχύτητα;
-Μέχρι 8Mbps.
-Και... (πονηρός...) πόσο καιρό θα πάρει;
-Μία εβδομάδα.
- ... ... ... ...
-Πάνω κάτω.
- (ξανά)... ... ... ...
-Λοιπόν;
-Μα καλά γιατί όλοι χρειάζονται 3 και 4 μήνες και εσείς μόνο 1 εβδομάδα;
-Διότι οι γραμμές είναι δικές μας και το κάνουμε όσο γρήγορα θέλουμε!
- ... ... (αποβλακωμένος)
Εκανα αίτηση και μαντέψτε. Σε 4 ημέρες είχα internet και απολύτως κανένα πρόβλημα με τη σύνδεση από τότε. Θα έλεγα διάφορα μπινελίκια για το κράτος, τους ιδιώτες, τα μονοπώλια κλπ. αλλά σέβομαι το ύφος του blog.
Αλλά από την άλλη... έχω internet...
έχεις δίκιο να θυμώνεις
να 'χεις νεύρα, να μουτρώνεις
μα άλλο μη μου στενοχωρηθείς
ένα βρόχινο σου δίνω να παρηγορηθείς...
:)
φιλιά βρόχινα...
Έχω ολόκληρο φάκελο με τις αλληλογραφίες μου με τις εταιρείες παροχής Internet. Εγώ το βλέπω θετικά. Ας είναι καλά τα προβλήματα του ΟΤΕ που μου δίνουν την ευκαιρία να φωνάζω σε κάποιον και να ηρεμώ κάθε δίμηνο. Βέβαια πληρώνω κάτι παραπάνω, αλλά είναι σαν να πηγαίνω στο γήπεδο και να ξεδίνω. Αν λειτουργεί το πρωτόκολλο σωστά και τα γράμματα φτάνουν στους παραλήπτες, έχω στείλει, σύμφωνα με πρόχειρους υπολογισμούς, 10 γράμματα στον Ο.Τ.Ε, με κοινοποίηση στον Πρόεδρο του Ο.Τ.Ε, το Υπουργείο Ανάπτυξης και μέχρι τον Πρωθυπουργό. Την τελευταία φορά που τους είπα ότι θα στείλω γράμμα, με ειδοποίησαν 12 τα μεσάνυχτα ότι το πρόβλημα μου λύθηκε. Δεν έχω ασχοληθεί με άλλες εταιρείες πλην Ο.Τ.Ε γιατί ο Ο.Τ.Ε. δεν επιτρέπει σε άλλες εταιρείες να μου δώσουν παροχή.
Τα δέοντα...
@ spy
Ομως, με τι κοστος?
@ νεραιδα σε ποιον απευθυνεσαι?
@ τυπε
γιατι δε σου επιτρεπει ο οτε?
Οι γραμμές ανήκουν στον Ο.Τ.Ε. Όταν δοκίμασα να βάλω ΤΕΛΛΑΣ για Διαδίκτυο, με παίζαν μπαλάκι ο Ο.Τ.Ε. και Η ΤΕΛΛΑΣ για το ποιος φταίει που δεν είχα σύνδεση επί δίμηνο. Αλλά κοντολογίς, ο Ο.Τ.Ε. δεν αφήνει να φύγεις τόσο εύκολα και καθυστερεί τις συνδέσεις με άλλον παροχέα. Έτσι μετά από ένα δίμηνο, εκόψα την ΤΕΛΛΑΣ (που ποτέ δεν είχα) και ακόμα μου στέλνουν λογαριασμό ότι χρωστάω δύο μήνες συνδρομή. Σε μία ημέρα με συνέδεσε ο Ο.Τ.Ε. (τώρα πως βρήκανε ξαφνικά γραμμή, ενώ η ΤΕΛΛΑΣ πάλευε 2 μήνες, μη με ρωτήσεις). Άμα είσαι μονοπώλιο, τι τα θες; Ο.Τ.Ε φορέβερ.
Δημοσίευση σχολίου