30/1/08

Μερα με τη μερα νιωθω και περισσοτερο Ευρωπαιος. Τι καλα!

Επιτελους η ζωη μου στην ψωροκωσταινα αλλαζει κι ειμαι πολυ χαρουμενος γι αυτο.
αφου τοσο καιρο τωρα συναλλασομαι με ευρω κι ειναι αλλιως να λες "παρακαλω βαλτε μου 1,5 ευρω φετα" ή να ρωτας την πωλητρια " θα ηθελα μια ντοματα, τρια μανταρινια και μια πιπερια κοκκινη,ποσο κοστιζουν παρακαλω;" κι εκεινη (αν και ωρομισθια ) με εγγλεζικη ευγενεια να σου απαντα: δωδεκα ευρω και δεκα λεπτα παρακαλω!
+που οταν αρρωσταινω εφημερευουν πια δυο-τρια νοσοκομεια του Πειραια κι οχι μονο ενα . Ενα στη Βουλα ενα στην Ελευσινα κι ενα στην Αραχωβα(;) δεν θυμαμαι ακριβως αλλα δεν εχει σημασια αυτο.
+που αν παρ ελπιδα μπω στο κεντρο οταν κυκλοφορω με αμαξι, εχει παντου παρκιν να σταθμευσω με 10-15 ευρω και να κανω τα ψωνια μου σαν συγχρονος ευρωπαιος.
+που τωρα μπορω και δανειζομαι απο τις τραπεζες και σε ελβετικο φρανκο!
+που τωρα μπορει να μην εχουμε Ολυμπιακη αλλα εχουμε το Ελευθεριος Βενιζελος.
+που εδω και χρονια το κρατος μας ,εφτιαξε με τον κυριο Κοκκαλη το παλατι του Θρυλου μας, το Karaiskaki arena!
+που το κρατος εχει οποτε θελει τον μαγικο τροπο να εξαφανιζει τα γυφτακια απο τα φαναρια ωστε να μην λερωνουν αλλο το παρμπριζ του skoda μου.
+που στο χωριο Αρτοτινα Ναυπακτου, σε μια βολτα μου, ειδα ενα κοτετσι ξεσκεπαστο κι οταν αργοτερα στην πλατεια του χωριου μου συστησαν τον κοινοταρχη ,τον ενημερωσα για το απαραδεκτο του θεματος και μου υποσχεθηκε να το "δει" και να επιβαλλει κυρωσεις.
+που οταν με απειλει το αφεντικο να μην απεργησω εγω συνετα σκεπτομενος -σε αντιθεση με το παρελθον- βαζω πανω απ ολα το μεροκαματο του σπιτιου μου και ψαχνω να βρω εναν αλλο πιο "πολιτισμενο" τροπο ν αντιδρασω καποια αλλη στιγμη.
+που σε αντιθεση με τους γονεις μου που μας πηγαιναν καθε χρονο 2-3 μηνες διακοπες και χαλαγαν αλογιστα ,του κοσμου τα χρηματα, εγω αξιοποιω τα Ο.Ο.Τ.Π. (ολοκληρωμενα οικογενειακα τουριστικα προγραμματα) του ΟΑΕΔ για εντελως ΔΩΡΕΑΝ διακοπες μια ολοκληρη εβδομαδα καθε δυο χρονια.
+που οταν καποιος εκλεισε το παρκιν του γειτονα εγω πηρα τηλ την αστυνομια να το καταγγειλω
+που χρησιμοποιω τις συγκοινωνιες για να παω στη δουλεια μου κι ας κανω γυρω στη μιαμιση ωρα για να φτασω.
+που προπερσι που μου μειναν καποια χρηματα για ψωνια πηγα στο THE MALL !
+και που για τα καθημερινα ψωνιζω πια μονο απο Ikea, Lidl, Praktiker και DIA! +που τωρα μπορω μεσω internet να βγαζω τα εισητηρια μου για τον προαστιακο και σε 2-3 ωριτσες να χω φτασει απο Πειραια στην Κινετα ανετα και σιγουρα.
+που εχω πλεον ,οταν με αδικουν η με κλεβουν, τοσες επιλογες για να βρω το δικιο μου.Εχω τον Μακη,τον Ευαγγελατο,την Τατιανα, τον Αυτια και τοσους αλλους ακομη.
+που εντελει ζω σε μια τοσο υπεροχη συγχρονη ευρωπαικη χωρα που οσο και να καει οσο και να πλημμυρισει οσο και να καταστραφει παντα κατι εχει ακομη να σου προσφερει.Ποσο μαλλον οταν ευημερει και προοδευει...

6 σχόλια:

Demi είπε...

Υπέροχο post... :-)

Στρατος "exoaptonkyklo" Ραπτοπουλος είπε...

Δεν ειναι ειρωνια που γραφουμε ομορφα post για δυσαρεστα πραγματα ?
Να σαι καλα για τις ευαισθησιες σου...

Ανώνυμος είπε...

Εμεις τα λεμε εμεις τ ακουμε...

Ανώνυμος είπε...

Είναι πολύ ωραία τα ποστ σου. Το συγκεκριμένο μπορεί να είναι χιουμοριστικό, αλλά λέει πολλές πικρές αληθειες για τον τρόπο ζωής μας...
Ευτυχώς που έχουμε και τα blogs για να μπορούμε να εκφράζουμε τους προβληματισμούς μας...
Συνέχισε έτσι...

Unknown είπε...

ΑΠΟΡΩ ΜΕ ΚΑΤΙ ΓΕΛΙΑ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΜΕ ΚΑΤΙ ΗΛΙΘΙΑ ΑΝΟΗΤΑ ΚΑΙ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΛΑΨΟΥΝ ΕΝΑ ΓΙΓΑΝΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΠΛΕΟΝ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΕΚΑΝΕ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΑ ΤΟΝ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΙ ΑΝΙΔΕΟΙ ΟΠΩΣ ΕΣΥ

Στρατος "exoaptonkyklo" Ραπτοπουλος είπε...

Ενας "γιγαντας" δεν θα μπορουσε ποτε να βλαφτει απο ενα γελοιο ανθρωπακι σαν κι εμενα.Εχεις δικιο.
Ουτως η αλλως κι αυτος ο ιδιος ο "γιγαντας" ετσι με θεωρουσε(γελοιο,οπως κι εσυ) γι αυτο και δε μου δωσε ποτε του την παραμικρη σημασια κι ουτε ασχοληθηκε ποτε του να μαθει,ποιος ειμαι,πως ζω,πως τα βγαζω περα , τι με απασχολει και εντελει, ποιοι ειναι οι λογοι που παντα παρεμενα ενα γελοιο ανθρωπακι και τιποτα περισσοτερο.
Κι αυτο ειναι ενα γεγονος που το γνωριζω καλυτερα απ τον καθενα.
Ευχαριστω παντως για την επισκεψη στο blog μου.