25/11/07

Αν ημουν μεγαλος

Αν ημουν μεγαλος
θα πηγαινα καθε πρωι στη δουλεια με το ποδηλατο
θα μιλουσα στους ανθρωπους και θα χαμογελουσα
θα επαιζα με τα παιδια μου καθε μερα απο πολυ ,οχι απο λιγο
θα δανειζα στο γειτονα αμα ειχε αναγκη
θα εκανα βολτες στη θαλασσα και στο βουνο τακτικα
δε θα πιανα ομως πεταλουδες γιατι ειναι ευαισθητες και χαλανε
θα γυριζα οταν ακουγα να με φωναζουνε στο δρομο ακομα και το βραδι
θα ειχα φιλους και ξενα παιδακια αφου κι ο Μωχαμετ μου ειπε οτι ειμαστε φιλοι
δεν θα φωναζα ποτε στη μαμα γιατι δεν κλαιει ποτε μπροστα μας αλλα ομως στεναχωριεται και γω το καταλαβαινω
και τον παππου και τη γιαγια θα τους ειχα κοντα μου στο σπιτι
μαζι με τον καφε μου το πρωι θα τρωγα και κρουασαν
κι αντι για τσιγαρα θα ετρωγα τσιχλες η γλυκα
δε θα αργουσα ποτε να γυρισω σπιτι
θα ειχα παντα λεφτα για εκδρομες και ταξιδια
θα ζουσα σε χωριο με πολλες κοτες και δε θα διωχνα ποτε τα πουλια απ το μπαλκονι
στην εκκλησια δε ξερω αν θα πηγαινα γιατι ο μπαμπας δεν παει ποτε
ομως εκει θα ηθελα να παω οταν πεθανω αλλα εχω ακομα πολυ καιρο
δε θα πηγαινα καθε μερα στις τραπεζες ,μονο για να παρω λεφτα θα πηγαινα
κι αυτοι στο τηλεφωνο οταν με ζητουσαν δε θα εκανα πως δεν ειμαι εγω και λειπω
θα πηγαινα και στα τηλεπαιχνιδια γιατι παιρνεις πολλα λεφτα και το λεει η τηλεοραση
σε παρελασεις δε θα πηγαινα γιατι ειμαι λιγο κοντουλης και με κοροιδευουν
αλλα στο Πολυτεχνειο καθε χρονο θα πηγαινα γιατι παντα παμε
και στο σχολειο που δεν εχουνε μπογιες εγω θα τους αγοραζα
και θα δινα και στα παιδακια που δεν εχουνε και το ξερω
αμα ειχε καταληψη στο σχολειο και πορειες εγω δε θα κανα γιατι θα ημουνα μεγαλος
αλλα αμα ειχε εκλογες εγω δε θα ψηφιζα γιατι ολοι λενε οτι ολοι ιδιοι ειναι και το λενε ολοι ολοι
και γενικα θα εκανα τετοια κι αλλα πολλα πραγματα
αμα ημουνα μεγαλος.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙς ΕΧΕΙς ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΕΙς!