17/10/07

Οι Μακεδονες γειτονες πρεπει να μας αγαπουν κι οχι να μας μισουν !

Δεν δινει λεει η Μπακογιαννη παραταση στη χρηματοδοτηση της Μακεδονιας(fyrom) .
Και χαρηκαν τα δικα μας τα φασιστομουτρα που επιτελους λεει ,δειχνουμε λιγο τσαμπουκα.
Μπραβο ρε παλικαρια. Μεγαλη μαγκια καναμε. Τι κολπο γκροσσο ηταν αυτο ρε παιδι μου. Ασυλληπτο !Ετσι πηδαει το Ελλαδαριο! Που ειναι ο Χριστοδουλος να σας δωσει την ευχη του ?
Βεβαια η κυρια υπουργος ουτε να το σκεφτει να παγωσει τη χρηματοδοτηση της Μακεδονιας (fyrom) . Τολμαει ?
Αυτα βλεπεις ειναι για εσωτερικη καταναλωση και μονο ή για να μην βαλουμε βετο.
Κι ευτυχως ! Γιατι αν ειχε επιλεξει τον οικονομικο στραγγαλισμο των γειτονων θα μας ειχανε και οι γειτονες και ολοι οι δημοκρατικοι λαοι του κοσμου ,μια αγαπη μα τι αγαπη!
Θα μου πεις τωρα κι αν δεν μας αγαπουν οι κολοσκοπιανοι και τι μ αυτο ? Χεστηκαμε ! Αυτοι εχουν την αναγκη μας ,οχι εμεις τη δικη τους . Ξαναματαμπραβο ρε παλικαρια ! Μπραβο δημοκρατες μου ! Μπραβο φιλειρηνιστες μου ! Μπραβο τσολιαδες μου !Αυτο ειναι σκεπτικο! Αυτη ειναι αποψη!Αυτο ειναι ηθος !
Ειστε πολυ μπροστα ρε παιδια !Συγχαρητηρια !
Και επειδη σας ξερω καλα κοπροσκυλα ολους σας ,μην σας τρωνε παλι οι ιδιες αμφιβολιες του στυλ "μονο που ...να μωρε ... μηπως τα χουμε ξαναδοκιμασει και παλιοτερα αυτα τα κολπα και πηραμε τ αρχιδια μας απ ολη τη διεθνη κοινοτητα ?"
Γιατι τα ιδια θα παθεται παλι ρε καραγκιοζηδες.Τα ιδια και χειροτερα γιατι σας αξιζει. Ρεμαλια , ε ρεμαλια !

Δεν υπάρχουν σχόλια: