28/6/07

γεια χαρα

Αναρωτιεται λοιπον κανεις ,τι υπεροχο πραγμα ειναι οι νεες τεχνολογιες και ποσες δυνατοτητες επικοινωνιας μπορουν να μας δωσουν!
Νιωθω σαν να μου χουν κανει δωρο το ωραιοτερο παιχνιδι του κοσμου και μα το θεο (αν φυσικα υπαρχει) θααα του δωσω να καταλαβει.Τετοια ειναι η ορεξη μου να επικοινωνησουμε μαζι αγνωστε μου φιλαρακο.Μονο που να, θα πρεπει να βοηθησεις και συ λιγακι απαντωντας με κανα σχολιακι που και που . Ετσι Ελενιτσα?
Αν παλι οχι ,μην αγχωνεσε ,το χω υπολογισει κι αυτο το ενδεχομενο.Εγω θα συνεχιζω να γραφω κι ας ειναι και σαν σε ημερολογιο . Ασχημα θα ναι ? Κι υστερα που ξερεις καμμια φορα , μπορει να βγει και τιποτα απο την ιδιαιτερη συνομιλια μου με τον "κυριο"εαυτο μου.
Ξερεις τι μαχες βγαινουν πολλες φορες απο κατι τετοια? Τι μαχες ? Τι φαπες ? Τι βρισιδια ? Μην το συζητας. Ισως το ξερεις κι εσυ καλυτερα απο μενα .
Ειναι ομως ωρα να δω τι γινεται και με τα λουλουδια στο μπαλκονι. Οι ντοματες μου μαυριζουν απ την κατω πλευρα και οι γαρδενιες μου τωρα τελευταια δεν ειναι και πολυ στα καλα τους.Δυσκολευονται ν ανοιξουν τα μπουμπουκια τους και δεν ξερω τι φταιει.
Το νυχτολουλουδο μου ομως αν και μικρο ακομα μοσχοβολαει ολο τον κοσμο καθε που βραδιαζει μεχρι κατω στην εισοδο της πολυκατοικιας.Αλλα και το γυασεμι δεν παει πισω.Εχω κι ενα αγιοκλημα μικρο και πεντε εξι ακομα σε γλαστρες και σιγουρα θα διψουνε ολα για νερακι με τετοια ζεστη που μας πλακωσε τις τελευταιες μερες. Τι ανασες να χουνε κι αυτα με τετοιο λιβα που φυσαει.. καλο καλοκαιρι..
Τα λεμε .

Δεν υπάρχουν σχόλια: